Nog maar een paar daagjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sheila haas - WaarBenJij.nu Nog maar een paar daagjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sheila haas - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar daagjes!

Blijf op de hoogte en volg sheila

09 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Nog 5 nachten slapen en dan is het ein-de-lijk zover: ik ga weer naar China!!!! AS vrijdag vlieg ik samen met Jasper en Enzio naar Shanghai. Heerlijk een rechtstreekse vlucht:p

Nu dus de laatste voorbereidingen treffen!

xo

  • 17 Februari 2014 - 19:13

    Wilma De Haas:

    Hallo Sheila.je bent nu een paar dagen in shanghai .hoe vind je deze stad en hoe ging het met de karaoke?groetjes en een knuffel van ""de haasjes""

  • 19 Februari 2014 - 09:55

    Patrick:

    Hey Sheila,

    Hoe gaat het daar? Ik heb al een paar keer gekeken of je wat al hebt gepost, maar ik heb nog geen spannende verhalen gelezen.

    We wachten rustig af..

    Gr, Patrick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sheila

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 9294

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 02 Januari 2015

Exchange China

05 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Indonesië

27 Juli 2009 - 10 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: