Olypic Village & Forbidden City - Reisverslag uit Beijing, China van sheila haas - WaarBenJij.nu Olypic Village & Forbidden City - Reisverslag uit Beijing, China van sheila haas - WaarBenJij.nu

Olypic Village & Forbidden City

Door: sheila

Blijf op de hoogte en volg sheila

16 Augustus 2009 | China, Beijing

Als eerste: echt superleuk alle reacties van jullie!!! THNX!!!
Woensdagmiddag werden we afgezet bij Olympic Village en mochten we 2 uur vrij rondlopen. OMG, we waren nog niet bij bird's nest en we waren onderweg al mensen tegengekomen die onwel waren geworden van de warmte. Bijna geen schaduw te vinden, en de temperatuur oplopend richting de 40. Dus hebben we het zekere voor het onzekere genomen en zijn we gewoon 2 uur lang in de schaduw gaan zitten. Gisteravond zijn we teruggegaan en was echt supermooi! alleen jammer dat stipt 22 uur alle lichten uit gingen (¬_¬ ) Daarna uitgegaan ( t is immers zaterdagavond!), in de vroege ochtend thuisgekomen en vandaag Forbidden City bezocht. We hebben bijna alles gezien, en ben er echt voldaan moe van teruggekomen!!! Vandeweek niet veel plannen, maar ik zal er woensdag toch aan moeten geloven... KARAOKE!!! (^-^)V

XOXO

  • 16 Augustus 2009 - 13:05

    Fre:

    Yeahhhhh, je gaat karaoke doen, bijna onvermijdelijk daar denk ik ;-)!! Wel opnames maken he want ik wil wel een beetje kunnen lachen :-)!! Ben heel benieuwd, als je terug bent wil ik ook een keer karaoke doen, lijkt me zo leuk! Leuk dat jullie zoveel culturele uitstapjes maken, ziet er allemaal heel mooi uit (en die wijnkoeler ook ;-))! En leuk dat je het nog steeds zo naar je zin hebt ondanks die hitte en de smog (zou er wel slecht tegen kunnen denk ik!)!

    Nou, have fun nog en nog ff genieten ervan!!

    Liefs!

  • 16 Augustus 2009 - 13:10

    Wilma:

    hoi sheila .
    no thnx graag gedaan.
    wat een leuke foto,s vooral die van de verboden stad .
    wat is het heet daar bij jullie, ik denk dat ik daar niet goed tegen zou kunnen.
    hoe gaat het met de studie ,en gaat de reis naar mongolie nog door?
    nou sheila nog veel plezier en een dikke kus.

  • 16 Augustus 2009 - 13:38

    Ben:

    hai sheila,
    hier is weekend bijna voorbij. wat is de foto mooi .dat wil ik ook beleven ,{droomen]
    karaoke. spannen , in het chinees .hiii dat wil graag hooren.?? blij dat goed met je.wat is de volgende exursie???de groeten.{xxx]

  • 16 Augustus 2009 - 13:47

    Sheila De Haas:

    ja ma, don't worry. ik studeer ook nog:P Eind volgende week al tenta, maar ubernerd sheila ligt op schema hoor, loop zelfs voor met huiswerk maken. Mongolië is nog steeds afwachten. BTW, t is champagne :P that's how real VIP's party :)

  • 17 Augustus 2009 - 09:00

    Melissa:

    -vip- als je het doet, doe het dan goed idd ahaha

  • 17 Augustus 2009 - 11:21

    Lisette:

    Heey!!! sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, ik ben gisteren net terug uit Italië. Zo te zien heb je het onwijs naar je zin, ben ik heel blij om! Schitterende foto's en uitstapjes, ziet er echt super uit. haha jij aan de karaoke nou dan moeten we dat hier ook een keer gaan met doen(na een heeeeel aantal borrels;) ) en ooowja bijna vergeten, jij in een tent, nou ik kan niet wachten op de foto's en je ervaringen haha!!

    Geniet ervan, voor je het weet ben je weer thuis!!

    liefs, dikke kus!

  • 21 Augustus 2009 - 15:05

    Lotte:

    Heej Sheila!
    Klinkt allemaal superleuk!! Ik zit nu met Shukdak, Zindzi, Melody en Tjalling sinds vanochtend in Beijing, wooow!!! Wel wennen, maar heel leuk. Misschien kunnen we nog iets afspreken voor je weggaat? xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2009

de laatste loodjes!!!

16 Augustus 2009

Olypic Village & Forbidden City

11 Augustus 2009

tyfoon en H1N1

09 Augustus 2009

Tiananmen & changcheng

06 Augustus 2009

Yintewang!
sheila

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 9309

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 02 Januari 2015

Exchange China

05 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Indonesië

27 Juli 2009 - 10 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: