Yintewang! - Reisverslag uit Beijing, China van sheila haas - WaarBenJij.nu Yintewang! - Reisverslag uit Beijing, China van sheila haas - WaarBenJij.nu

Yintewang!

Door: sheila

Blijf op de hoogte en volg sheila

06 Augustus 2009 | China, Beijing

Mn i-net(yintewang) doet t eindelijk goed in mn appartement!!! Gelukkig want al zou je het niet verwachten, de mediatheek van de Uni is zó verouderd en er zijn maar 15 compu dus als je daar gebruik van wil maken moet je in de wachtruimte plaatsnemen... Vandaag was de laatste dag dat je van klas kon wisselen vanwege het niveau. Ik twijfelde wel, want tijdens sommige lessen zit ik echt
(+.+)(-.-)(_ _) ..zzZZ
niveau is best wel laag, maar luistertoetsen zijn juist héél moeilijk en het niveau van de D klas ligt meteen een stuk hoger(sneller en ~1000 karakters meer kennis nodig) Dus blijf denk ik toch maar in deze klas zitten, want je steekt er toch wel wat van op en ik wil natuurlijk ook de eindtoets halen^^ Vandaag vond ik het niet zo heel erg dat t niet zo interessant was, lag nl pas om 2 in mn bed(^-^)v We waren naar VICS geweest, een club in downtown Beijing(stijl als Escape, maar zeker 3x zo groot). Vandaag veel huiswerk opgekregen dus dat ga ik zo maar ff maken, want waarschijnlijk wordt t dit weekend sightseeing Beijing (cultureel&historisch overdag en natuurlijk 'savonds lekker ontspannen)Oja, mn eerste paar schoenen en tas(e2!!!) zijn al binnen(#^_^#)

  • 06 Augustus 2009 - 11:47

    Fre:

    Heeeeej!!

    Zoo leuk dat je het naar je zin hebt daar, zeker met je nieuwe vrienden die je daar gemaakt hebt, das toch wel fijn wat mensen om je heen!! En wat een leuke foto's elke keer (vooral je eerste paar schoenen en tas, erg leuk...dat belooft nog wat ;-0)! Wel foto's maken als je dit weekend je culturele uitstapje gaat maken en ik wil vooral een foto van sheila in de tent, want dat is nog steeds een combinatie die ik niet plaatsen haha! En fijn dat je nu internet hebt in je appartement, dan kan je lekker veel mailen (btw zal straks ff reageren op je mail, vet leuk dat ik er eentje heb gekregen!)! Vond het wel zielig om te lezen dat je je eerste inzinking hebt gehad, maar gelukkig gaat het nu iets beter! Ik mis je ook hoor! Gelukkig ben je je nerd-skills niet verloren met je braaf weer aan het huiswerk haha! Nee hoor, vind het vet stoer dat je in zo'n klas kan meekomen en dat het zelfs te saai is voor je, kan je nagaan hoe ver je al bent! Nou heel veel plezier dit weekendje weg met alle uitstapjes, hoop voor je op geen rare insecten en geen vieze toestanden met kamperen voor je:-)!!

    Liefs!

  • 06 Augustus 2009 - 19:25

    Ben:

    hoi sheila ,wat fijn dat je internet zo dicht bij huis .helaas dat we je niet kan sarren.we missen je ook hoor. ben nieuwsgierig met je uitje.wat eet je dagelijke ??? geen bami soep hee.waneer is weeken ??sh.leer se and veel plezier met beijing.tot volgende reis verslag [XXX]pa

  • 08 Augustus 2009 - 22:49

    Mich:

    Lieve Sheila,
    hoe was/is de tent?! Ik ga je morgen lastig vallen met een mail:-)
    mis je! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2009

de laatste loodjes!!!

16 Augustus 2009

Olypic Village & Forbidden City

11 Augustus 2009

tyfoon en H1N1

09 Augustus 2009

Tiananmen & changcheng

06 Augustus 2009

Yintewang!
sheila

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 9308

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 02 Januari 2015

Exchange China

05 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Indonesië

27 Juli 2009 - 10 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: