de laatste loodjes!!! - Reisverslag uit Beijing, China van sheila haas - WaarBenJij.nu de laatste loodjes!!! - Reisverslag uit Beijing, China van sheila haas - WaarBenJij.nu

de laatste loodjes!!!

Door: sheila

Blijf op de hoogte en volg sheila

24 Augustus 2009 | China, Beijing

Nog maar 1 dag echt les, en dan is het alweer voorbij(T-T). woensdag 2 tentamens, donderdag nog wat vrijwillige lessen en vrijdag graduationparty.... IK WIL BLIJVEN!!! tuurlijk mis ik jullie, maar ik heb supermooie herinneringen aan Beijing, en aan mn klasgenoten waar ik lief en leed mee heb gedeeld..... geen idee wat ik na vrijdag ga doen, maar ik blijf zeker tot zondag in Beijing. I'll keep you guys posted!

XOXO

  • 25 Augustus 2009 - 19:19

    Carla:

    He Sheila, wat leuk dat je het zo naar je zin hebt, je zal je klasgenoten en alles straks wel gaan missen!
    Wens je veel succes met je tentamens, en probeer nog zoveel mogelijk te genieten, het is om voordat je er erg in hebt.
    Groetjes van ons allen hier.xxxxxx

  • 26 Augustus 2009 - 16:55

    Pa:

    GEFELICITEERD !!!!!

  • 26 Augustus 2009 - 20:31

    Mich:

    Sheila!! Hoe gaat het? Ik heb je net een mail gestuurd:-) ik hoop dat je tentamens goed zijn gegaan en dat je graduationparty cool wordt!! Maar dat komt wel goed toch? Ik snap dat het moeilijk is om zonder je klasgenoten door te gaan, maar stiekem ben ik blij dat je bijna weer hier bent hoor! Ik heb je wel gemist..
    Tot snel. Kus

  • 27 Augustus 2009 - 15:28

    Fre:

    Heeeeeeeeej!!

    Het is ongelooflijk hoe snel het voorbij is gegaan, en uit je verhalen/smsjes/mailtjes heb je het zeker naar je zin daar, echt leuk dat je daar zo je draai hebt gevonden :-)! Ik vind het nog steeds super stoer dat je dit hebt gedaan, helemaal in je eentje naar de andere kant van de wereld! Maarre we horen het wel wanneer je weer terug komt, als het maar snel is ;-)...nee hoor maar ik heb je wel gemist! En voor diemerfestijn terug zijn, I Demand haha!! Donderdag: Nick en Simon (o.a.), Vrijdag: Jeroen van der Boom, Peter Beense (o.a.), Zaterdag: Glennis Grace, Danny de Munk (o.a.) dus ik zeg leuk genoeg om terug te komen :-)!

    Geniet nog ff van je tijd en de vrienden die je daar hebt gemaakt, snap dat je ze best gaat missen!

    Liefs en xx

  • 30 Augustus 2009 - 21:02

    Maurina:

    Heej Sheila! Wat nou blijven... terug komen jij.. hihi ik ben dinsdag teruggekomen. Nu ben ik langzamerhand aan het bijkomen en wennen aan NED. Vette verhalen zeg... volgende keer mij maar rondleiden:D Als je terug bent gezellig bij kletsen, wil al je verhalen natuurlijk horen. Je foto's en verhalen maken me nieuwsgierig. Dus hint: maar snel terug komen;)

  • 31 Augustus 2009 - 15:51

    Melissa:

    Geniet er nog ff van, voor je het weet ben je weer terug.
    Veel succes met je tentamens!
    Dikke kuss x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2009

de laatste loodjes!!!

16 Augustus 2009

Olypic Village & Forbidden City

11 Augustus 2009

tyfoon en H1N1

09 Augustus 2009

Tiananmen & changcheng

06 Augustus 2009

Yintewang!
sheila

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 9306

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 02 Januari 2015

Exchange China

05 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Indonesië

27 Juli 2009 - 10 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: