Bijna op vakantie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sheila haas - WaarBenJij.nu Bijna op vakantie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sheila haas - WaarBenJij.nu

Bijna op vakantie!

Door: sheila

Blijf op de hoogte en volg sheila

04 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog een paar daagjes en dan is het zover: I'm going back to my roots!!!
ik kijk er echt naar uit! Pa die hoeft al bijna niet meer, want die heeft maanden ( ik weet dat ik soms wel eens een beetje kan overdrijven, maar dit is echt waar:p ) van tevoren alle reisgidsen, reisverslagen etc van A tot Z uitgespit. Als het goed gaat, dan vertrekt onze vlucht maandagavond om 20.55 uur vanaf Schiphol, en komen we dinsdag 18 uur plaatselijke tijd aan in Jakarta. Ik hoop echt dat ik mee kan met de vlucht, dan is de eerste hindernis genomen, ik kan nl ook nog bij de tussenstop in Kuala Lumpur (maleisië) ruit gezet worden. Dat zou echt balen zijn, maar aan de andere kant: dat wordt weer stempelen in mn paspoort:P

Ik hou jullie zo veel mogelijk op de hoogte ( voor zover dat gaat lukken in Pindaland!) en hoop dat jullie me blijven volgen!

XOXO

• 04 Juli 2010 - 10:09

Fre:

Yeahhhh, ik mag je eerste berichtje schrijven:-)! Ik ga je zo nog ff bellen maar bij deze alvast heeeeeeeeeeeeeel veel plezier in pindaland;-)!! Het schijnt geweldig te zijn daar dus hoop dat jullie dat ook zo zullen ervaren! Geniet er lekker van en ben benieuwd naar je verhalen! En foto's!

Kussies!

• 04 Juli 2010 - 18:54