De chaos van Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van sheila haas - WaarBenJij.nu De chaos van Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van sheila haas - WaarBenJij.nu

De chaos van Jakarta

Door: sheila

Blijf op de hoogte en volg sheila

07 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Hee allemaal!
Gisteren zijn we na 18 uur en veel turbulentie (waar ik weinig van had gemerkt na het innemen van primatour: ik was bijna 8 uur KO), weinig slaap voor mn ouders en eindeloos films kijken doorbroertje en zusje en nog een overstap (kuala lumpur) aangekomen in Jakarta. En natuurlijk heb ik weer eens wat meegemaakt tijdens de vlucht:P Omdat er na de tussenlanding in KL nog maar 1 'jumpseat'over was, en ik die toegewezen kreeg, dacht ik "okay, 2 uur op een crappy klapstoeltje zitten moet ik wel kunnen overleven". dus, ik ga t vliegtuig in en zeg dat ik voor de 'jumpseat' kom, en..... OMG ik mocht in de COCKPIT zitten!!! echt ongelofelijk hoe leuk dat is! De copiloot ging alle metertjes enzo uitleggen, en ik kon ook heel goed alle eilandjes zien. alleen was t landen was wel een beetje eng! :)

Op jakarta airport aangekomen moesten we ook nog door de ambtelijke molen en ruim een uur in de rij staan voor een visum! Toen we eindelijk de koffers hadden werden we ook lastig gevallen door die gasten die de koffers meenemen, wij znel de koffers weer eraf gehaald, taxi genomen en in de file gestaan. Dat is hier heel normaal aangezien er 24/7 file staat. Vandaag ben ik alleen met mn vader ff de buurt gaan verkennen en hebben we in een Bajai (gemotoriseerde fietstaxi) gezeten, terwijl Ma, remco en alicia moesten bijkomen van de Jetlag.

Morgen gaan we naar Wim, een broer van mn vader, en zal ik schrijven over onze nieuwe vriendjes: de kakkerlak in t formaat mini, normaal en supersize!

XOXO
ps: wat een wedstrijd van oranje! we hebben hier om 01:30 's nachts nog naar de wedstrijd gekeken!!! HUP BELANDA!!!!!!

  • 07 Juli 2010 - 17:43

    Karin:

    In de cockpit?:O Hoe vet is dat! lucky bastard ben je! Geniet er heeeeeeeel veel van :D en veel foto's maken!!
    Liefs

  • 07 Juli 2010 - 20:01

    Fre:

    Ohhhhh wat vet zeg, echt geweldig lijkt me dat om mee te maken! Zo zie je maar wat voor voordelen zo'n extra seat kan hebben:-)! Ben blij dat alles goed is gegaan en dat jullie daar nu veilig zijn! Wat is je eerste indruk?? Is Jakarta leuk?? En dat je gewoon nl hebt kunnen kijken, zo vet!! Wel een raar idee dat als ze wereldkampioen worden je in het verre indonesie zit! Maar ik zou zo met je willen ruilen hoor;-)! Enne kakkerlakken, bah bah bah!!!!! Maar nog heeeel veel plezier, ben benieuwd hoe het bezoek van je vader aan zijn broer was! En de rest van alle belevenissen! Groetjes aan de rest van the family!

    Kussies!

    Oh ja, op het moment dat ik dit bericht aan het schrijven ben scoort spanje!!! yeahhh!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Indonesië

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2010

Eindelijk relaxen!!! (^-^)v

16 Juli 2010

Cultuur opsnuiven

13 Juli 2010

Yogya

11 Juli 2010

repeat, corruptie en burkini

09 Juli 2010

Familie
sheila

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 9319

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 02 Januari 2015

Exchange China

05 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Indonesië

27 Juli 2009 - 10 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: