Familie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van sheila haas - WaarBenJij.nu Familie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van sheila haas - WaarBenJij.nu

Familie

Door: sheila

Blijf op de hoogte en volg sheila

09 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Gisteren zijn we naar een broer van mn vader gegaan in Depok, waarvan we pas sinds 2 jaar weten dat hij bestaat(lastige familiebanden hier in indonesie). We kwamen onaangekondigt aan, maar werden meteen met open armen ontvangen! T was net spoorloos: eerst zagen we de broer, die riep zijn vrouw erbij, die riep weer alle kinderen & kleinkinderen. Best wel emotioneel allemaal. Er werd natuurlijk ook meteen voor eten gezorgd, en we hebben er de hele dag doorgebracht.

's Avonds hebben ze ons teruggebracht naar het hotel, waar mijn ouders onaangenaam werden verrast door de kakkerlakken die op bed tikkertje aan het spelen waren. gelukkig is het in onze kamer stukken beter:P De kakkerlakken hier zijn klein( ik zei tegen mn zusje dat het lopende fruitvliegjes waren), normaal (~5cm), groot( al gauw een cm of 15) of GIGA (die vindt je buiten op straat en zijn al snel 30!!!!!cm groot). Okay, prettig is anders:P

Vandaag een beetje over de markt gelopen, en uitgerust, want morgen gaan we de de hele dag touren (Punjab en Bandung, waar ze een thermen hebben!). Ik zal eerlijk toegeven dat ik blij ben als we Jakarata mandag weer verlaten, het is hier veel te druk( per gezin 2-5 auto's, die allemaal tegelijkertijd de weg op gaan) dus veel smog en benauwd.

Foto's uploaden zal nog wel ff op zich laten wachten, Internet verbinding is supertraag!!!!! ( een inbel is er snel bij!) maar ik doe mn best!

Morgenavond is er natuurlijk ook de WK Finale NL-Spanje, superspannend! Wij gaan hier 's nachts in het restaurant live op tv kijken, en waarschijnlijk het personeel ook. Ze weten hier echt veel over het NL elftal en de NL competitie!

Nou, dat was t wel weer zo'n beetje:)

XOXO
btw, ook lekker warm in NL he:P

• 18 Juli 2010 - 12:51

Melissa:

Zo leukkk! leuk om ook andere familie leden te zien!

Geniet er nog even van en tot gauw!
    x