Tous les Jours - Reisverslag uit Beijing, China van sheila haas - WaarBenJij.nu Tous les Jours - Reisverslag uit Beijing, China van sheila haas - WaarBenJij.nu

Tous les Jours

Door: sheila

Blijf op de hoogte en volg sheila

02 Augustus 2009 | China, Beijing

K zit nu te leren in Tous les Jours, een bakkerij/lunchroom. En naast free i-net verkopen ze er ook brood! Echt zo gek kan je het niet bedenken qua brood en ze verkopen het. Eens in de paar dagen ga ik hier ff langs om brood te kopen en t smaakt echt als taart:P Niet zo vreemd, want op een gegeven moment ben je de Noodles echt wel zat! Niet ver hier vandaan zit xingbake: Starbucks!!! Wat dat betreft zit je hier in het studentendistrict echt wel ok! Beijing is namelijk ingedeeld in verschillende districten, zoals oud stadcentrum, Embassy district, Uni district (~50 uni's en ook nog VO's etc. Vandaag is het hier voor het eerst dat ik hier zit echt zonnig, blauwe lucht met enkele wolken. Ben er zelfs achter gekomen dat je vanaf het eind van mijn straat bergen kunt zien!!! Maar helaas is mn batterij van fototoestel aan het laden, dan had ik er een foto van gemaakt en konden jullie het verschil zien met gister. Ga zo weer verder met leren:P
XOXOX

  • 02 Augustus 2009 - 07:59

    Sheila De Haas:

    dit is trouwens de enige echte keOkele, coca cola:P

  • 02 Augustus 2009 - 10:11

    Wilma:

    hoi sheila daar ben ik weer .wat zijn die foto,s prachtig wat moet dat geweldig zijn die omgeving bij die tempel.die metro is wel druk he?ik vind het ook heel leuk die foto,s van jouw straat heb ik toch een beeld van waar jij zit oh ja ,laat ook een foto van jezelf in de straat of voor die tempel maken. leer ze xxx ma

  • 02 Augustus 2009 - 10:23

    Alicia:

    heey sheila,
    hoe is het? grappig dat je in China ook nog gewoon brood kon kopen ... -_- dat ik ik namelijk niet zo snel verwacht. en wat staan er veel mensen op dat station :O ...
    hahaha ... en je hebt de enige echte coca cola gedronken :P.
    naja ... leuk weer wat van je te horen ...
    en heel veel succes met die niveau toets, het gaat zeker wel goed.
    heel veel liefs,
    alicia

  • 02 Augustus 2009 - 10:45

    ,pa.>ben:

    hallo peking , hier a'dam
    fijn van je berichten , hoe is met je ? ik vind spannend van je reisverslag.hoe is met eten mis je ,lekkere bloem kool ?dacht ik al.we missen je .sheila kan je conversatie met de chinessen . ik duim voor je met toets.tot gauw weer zien xxx

  • 02 Augustus 2009 - 11:40

    Carla/Ed:

    He sheila,
    Wat een belevenis,en wat grappig die fles cola.
    Wat zielig voor die hondjes, eten ze die??
    Als wij naar je foto's kijken is het erg mooi daar, en ook weer gek om te zien dat je daar echt bent.Vindt het echt stoer van je!zo ver weg alleen.Nog veel plezier en succes morgen met je test.Groetjes, Carla/Ed

  • 02 Augustus 2009 - 19:39

    Fre:

    Heeeeeeej!!!!

    Sorry sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, was heel erg druk op het werk, was helemaal kapot! Maar wat heerlijk dat je een appartement hebt kunnen vinden, vet stoer! Ziet er erg leuk uit allemaal, vooral dat tegeltje;-)! En dus lekker schoongemaakt,ik had niet anders van je verwacht:-)!Leuk om ook alle foto's te zien van de omgeving en wat je al hebt gezien, ziet er erg mooi uit! Alleen die dieren vind ik echt vet zielig, ik zou daar niet tegen kunnen, jij ook niet dat weet ik! En lekker dat brood, kan je niet wat voor me meenemen?? Morgen dus die toets, gaat je vast lukken! Ben ook zeer benieuwd hoe al die colleges zijn en de mensen in je klas, hoop dat je beetje leuke mensen in je klas hebt dat zou wel fijn zijn! Nou, je bent nog niet eens een week weg en ik mis je nu al! Maar vind het nog steeds heel stoer dat je het allemaal redt daarzo in het verre oosten! Heeeel veel succes met je toets he, laat ze een poepie ruiken haha! En laat ff weten hoe alles is gegaan!

    Liefs en een dikke kus!

    PS. OMG, woensdag was Vin Diesel in de winkel, schrok me kapot hahaha en op dat soort momenten wil ik je dus smsen maar nu dus maar zo!!!!

  • 04 Augustus 2009 - 09:29

    Sheila De Haas:

    whahaha Vin Diesel, dat mis ik dan weer. Heb je wel een beetje gewoon gedaan??? :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2009

de laatste loodjes!!!

16 Augustus 2009

Olypic Village & Forbidden City

11 Augustus 2009

tyfoon en H1N1

09 Augustus 2009

Tiananmen & changcheng

06 Augustus 2009

Yintewang!
sheila

Actief sinds 09 Juli 2009
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 9310

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 02 Januari 2015

Exchange China

05 Juli 2010 - 01 Augustus 2010

Indonesië

27 Juli 2009 - 10 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: